Merhaba güzel anne ve anne adayları,
Hamilelik döneminde kan sulandırıcı iğne kullananlar kaçıncı haftada iğneyi bıraktınız? Ve hamilelik sonrasında kullanımına devam ettiniz mi?
Bulunduğumuz bölge dolayısı ile doktor sıkıntısı yaşıyoruz, memlekete gitme durumumuzda yok görevimizden dolayı. Lütfen bu durumla ilgili bilgisi olanlar cevap verebilir mi🥺