Arkadaşlar bende doğum yaptım 37.3 haftalık ken muane için gittim tansiyon 140.80 ile başladı doktorum dedi çok yüksek muane etcem daha sonra 3 kere 1 saat aralikla beklenildi ölçüm yapıldı ve daha yüksek yatışim verildi evet 26 kasım günü hastenede tedavi oldum o sırada idrarım toplandı ve sonuç cok mühim miş protein kaçakligi varmis ve cok yüksek acil bir sekilde 28 kasım günü 20.30 da beni doğum haneye aldılar öyle korktum ki ben eve gitmeyi beklerken doğumhaneye girdim hayatım en büyük şokuydu bir anda ağlamaya başladım. dediler 2 cm aciklik var suni ile doğum olcak ama benim tansiyon firlamis panik atak var suni sanci verilen odaya aldılar orda 6 yakın bayan vardı hepsi acı çekiyor du öyle bağırma vardi ki ben daha kötü oldum gördükçe dedim ben suni sancı istemiyorm bekleyelim dediler hayır ölürsün bekleyemeyiz acil doğum denildi bebeğinde sende ölürsün dedim madem öyle bende panik atak tansiyon burda kalirsam hic kaldiramam sezryan yapın dedim olmaz h ayır diye bağırdılar öyle kötü davrandi ki ebeler daha cok korktum ben yanimdaki bayanlar çığlık atarken onlar bağırmalari beni daha cok korkuttu diyorum ki ben ne zaman suniyle doğum yaparım 3.gun eger olmsa sezryan dedim.neden o kadar acı dedim beni çıkarın gitcem baska hastaneye dediler çıkarsan ölürsün gidemem başhekime söylenmiş gitmek istediğim geldi anlatı. tek tek bende nedenleri anlattım tekrar muane etti beni dedi zaten sen normal yapamazsin sezeryan üst taraf dar bebek başı ilerlemez direk acil sezryan denilrken alindim 28.11.2019 23.40 gece oğlumun sesini duydum rüya gibiydi bir an önce gormek istedim odaya alindim oğlum yukardaydi hersey iyidi öyle dikisli sizili gecti bugun öğlen çıktım iyim oğlum iyi tek sorunum sütüm gelmiyor oglum.dogmuyo göğsüm küçük ucum.var emiyo ama süt yok 4 6 damla sagdim 1 saatle aralikla oglumu her saat emziriyorum sütüm gelsin baska napyim cok kötüyüm çok yetemiyorum ac mama veriyoruzz bebelac gaz yapıyo agliyo huzursuz ben de ağlıcam zaten cok kötü gecti 5 günüm napcam sütüm gelemsi icin nolur fikir verin