Merhaba hanımlar, bir şaşkınlığımı paylaşmak ve bunun olup olamayacağını sormak için yazıyorum. Bu ptesi kontrolüm vardı bebeğim 2600 gr çıktı. Bugün tekrar kontrole gittim, tam 3203 gr olmuş😱 Doktora sordum; çok kilo almamış mı, dedi usg 100-150 gr fazla koymuş olabilir. Ama uzun boylu bir bebek şişman değil vb bir şeyler dedi panikten hatırlamıyorum. Bu arada bugün 36+3.haftamdayım. Tamam son haftalarda çok kilo alıyor diyorlar da bu kadarını yaşayan oldu mu meral ediyorum.