CiaoBella Kızlar 39+4üm; bugün doktor bebeğin kafası uzamış ve doğum kanalına girmiş dedi.. yakın gibi doğum şükür ama kesin tarih yine de vermiyor. Kanala girdikten sonra kaç günde gelir yaklaşık bilenler var mı?