Bugün kontrolüm vardı iki hafta önde gözüküyor bebeğin kafası. Dr kafa boşluğunda büyüme var dedi snrada riskliye gönderdi beni orası korkulcak bişe yok riskli değil dedi dr a gttm geri oda sıkıntı yok ozmn dedi ama genetiktr fln demedi yani canım sıkıldı açıkcası