Kızlar merhaba. 34 haftalık hamileyim doktorum bebeğimin karnında sıvı biriktiğini söyledi. Gelişiminde hiçbir sorun yok. Kilosu 2563 gr boyu 47 cm. Bir hafta sonra kontrole çağırdı. Eğer sıvının miktarı artarsa erkenden doğum yapacakmışım. Daha önce başına böyle bi durum gelen oldu mu? Olduysa bebeğiniz sağlıklı doğdu mu kuvözde ya da yoğun bakımda kaldı mı? Şimdiden teşekkürler...