Bebeğimin bacak ve kol boyu sürekli 2hafta geriden geliyordu sonrasında göğüs kafesinin de biraz dar olduğu söylendi böyle birşey başına gelen ya da duyan varmıdır?sonrasında bebeğini sağlıkla kucağına alan?cüce olabilir veya iskelet hastalıklarından biri olabilir dendi.amniyosentezim ve cücelik testim temiz fakat göğüs kafesinin dar gözüküyor olması sensörümü düşündürüyormuş