Hiç sıkıntı etmeyin midenin görünmesi için bebisin sıvıyı yutması gerekiyor poşet gibi düşünün içinde bisey varken görünüyor yoksa katlandığı için görünmuyormus bu şekilde anlatti doktor bizede detaylidan önce doktor göremiyorum demişti sebep olarak da boş olması demişti sonra da tam detaylı da su yuttu ve göründü hatta çoğu peritonolog mideye bakmazmış bile değerlendirme sırasında