hilalyavuz Ezgi05 Yağız Alp 💙 daha güzel Kayra unisex bir isim galiba, bir kız çocuğu tanıyorum Kayra isminde. Ben kısmetse oğluma Yağız Eymen 💙 koyacağım 🤲🏻
Ecemsbaby Ezgi05 Yağız Alp 💙 Eymen anlamı da güzel ama çok fazla arttı bu isim Yağız Alp daha iyi gibi. Tabi sizin tercihiniz hayırlısı olsun inşallah
Ezgi05 hilalyavuz kocam da Eymen isminin hastası oda Yağız Eymen diyor ama Yağız Alp daha uyumlu geldi 😄
Dilekaydin Ezgi05 bana da ikisi yan yana daha uyumlu oldu gibi geldi de. Rabbim hayirlisini nasip etsin insalah 🤗
hilalyavuz Ezgi05 ben de Eymen ismini çok sevdim anlamı da çok güzel evet belki iki isim uzun oluyor ama benim içime çok sindi Yağız Eymen ☺️ Biraz daha kısa olsun dersen Yağız Alp 💙
Ezgi05 hilalyavuz Yağız Alp için ikna etmiştim ama kayınvalidem dağılsın aklına girdi Yağız Eymen olacak gibi 😄
hilalyavuz Ezgi05 😀😀 ahh bu bazı kayınvalideler 🤦🏻♀️ Sağlıkla gelsin inşallah iki isimde güzel de ortak noktada buluşur inşallah canım eşinle ☺️
Ezgi05 Minnosannis01 bende Yağız Alp ten yanaydım kayınvalidem geldi o nasıl isimmiş hiç duymadım güzel değil falan dedi kocamın da kafası karıştı tabi istemedi bende Yağız diye tutturunca Yağız Eymen dedik şimdilik
Minnosannis01 Ezgi05 benim kaynanamda her halta nane diyo baki olsun😂 sen kendi çocuklarına koysaydn dicem bidaha karışırsa
Ezgi05 Ecemsbaby bende aynısını eşime diyorum okula bir başlayacaklar 30 kişilik sınıftan 10u Eymen olacak görüyoruz burda çoğu kişi Eymen koyuyor 😄
Ezgi05 Hasanne ya o neyse de benim deli gibi kız bebek istediğimi bile bile senin kızın olmaz diyor bilmiş bilmiş benim tansiyon tavan