Huzurum123 Merhabalar size bir sorum olacak bebeğin kalp atışı hızlı olunca kız 140' altında olunca erkek diyorlar doğrumu çünkü cinsiyet merakım beni deli ediyor 😂Rabbim öncelikle sağlıklı ve hayırlısını versin
Pinar_93 Huzurum123 canım sana bu cevabı en iyi ben verebilirim . 😂 Bizim ilk öğrendiğimizde 128 di. Aha oğlum olacak dedim . Ama kızım olacak Allah’ın izniyle 😊 yani bu bilgi doğru değil . Ben bizzat yaşadım ve çürüttüm 😂
ilkanneligim 160 dı galiba benimki yalan olmasın, oğlum olacak. Evet gerçekten çok fazla hurafe var....
Ryhnylmz Huzurum123 iki ayağım da soğuk oluyo genelde ya da sıcak bebeğim erkek 😁 bence bunların aslı yok ya
Huzurum123 Rabbim sağ Salim kucağımıza vermeyi nasip etsin inşallah Rabbim olanları bağışlasın olmayanlarada versin inşallah
Huzurum123 Pinar_93 bende ilk 6 haftalık baktırdım 125 8 haftalıkta baktırdım 173 çıktı hayırlısı artık Rabbim sağlıksını versin merakım beni bitiriyor 😂