Babyone Sızınde oyle mı kızlar kendımı ozellıkle sabahları degısık hıssedıyorum. Muayeneye gıttım en son 15. Haftada cok sukur normaldı hersey. Normalde cok cabuk kılo alan bırıydım belkıde bundan daha erken belırgınlesmesını bekkıyorum 💆♀️
Hanife_20 Babyone 20. Haftadan sonra hemen buyuyomus canım benim 18. Hafta ama gayet belirgin bi şekilde
Evinanne Babyone ahhhh tadını çıkar canım 😂 benimde 23-24 ten sonra çıktı şuan 35/5 uykular haram oldu🤦♀️ Senin haftalarında ne güzel yatıyordum halbuki 😫
Sherylady Babyone ah ah kardeş bende 18+5 im ikiz geberim karnımı görsen tek gebeler bu halde doğuma gidiyor ahahaha herkesin bünyesi farklı iç karnınız büyüktür belki zayıf minyon biriysenizde olabilir. Annem kardeşime hamileyken 8. Ayında leblebi yutmuş gibiydi.
Babyone Hanife_20 bende bazen daha sıskınım bazen cok duz ıyide beslenıyorum aslında ama demekkı yapısal 😅
Evinanne Babyone gelirsin zaman hemen geçiyor 20 den sonra hazırlık alışveriş o bu şu derken🤩 şuan doğum korkusuyla başbaşayım😀
Hanife_20 Babyone aynen bu hamileliğimden önce bi düşüğüm oldu oda aynı böyleydi 🙂 ama doktorum bebegin iri olduğunu söylüyor
Sesem Hiç kafanı takıp strese girme 22. Haftadayım hala karnım sabahları düz akşama doğru yemekten gazdan çıkar herkesin vücut yapısı farklı.
Babyone Sesem demekkı bende karnı gec cıkanlardan olucam 😅 saglıklı olsunlarda her seyın altında bısey arar oldum hamıle kaldıgımdan berı .
Aysekayahan 17+5 olduk bnimde yok denilecek kadr az hafif var banada herkes belli olmadığını söylüyor 😅😊ama herşeyi güzel ilerliyor suanda🙏