Merhabalar, 2 gün önce tansiyon düşüklüğü ile gittiğim doktordan suyun arttığını öğrendim, ve kafam inanılmaz bulandı. Önce şekerden şüphelendi doktorum sekerim olmadığı ortaya çıktı, sonrasında bağırsak tikanikligindan ya da sebepsiz artıs gosterebilecegini söyledi fakat ayrıntılı ultrasonda herhangi bir sorun olmadığını söylemişlerdi. 2 gündür çok üzdüm kendimi, bunun anlamanın yolu nedir? Böyle bi sorunla karşılaşan var mi?