Merhaba kızlar, bugün detaylı ultrason randevumuz vardı, bebişim sağlıklı şükür bi sıkıntı cıkmadı kilosuda 416 gr, 25 cm dediler.21.haftaya girdik, kilosu nasıl az gibi geldi sanki bana... Birde rahim damarımda direnç yukselmesi varmış şimdilik bebeğimin gelişimi iyiymiş ama her ihtimale karşı bebek asprini kullan dedi doktor...böyl3 birşey başına gelen var mı?