Bugün 2li tarama için doktora gittim ense kalınlığı 1.2 cıktı şükür bir sıkıntı yok fakat suyu yoktu ultrasonda bile o kadar belliydiki su icmedigim için bebeğin yeri daralmıştı doktor en az 2 buçuk litre su icip haftaya tekrar gel dedi su içmek gerçekten çok önemli artık ölçülü şekilde ne kadar içtiğimi takip edeceğim 😊
Bu arada 13 haftalık %80 kız dedi çok mutlu oldum bir oğlum var bunun da kız olmasını çok istiyordum ama suyu az olduğu için doktor tam bakamadı haftaya kesin söylerim dedi inşallah değişmez çok heyecanlıyım 😍