Kızlar kontrole gittim doktor kafasının çok aşagıya indigini söyledi nts baglandım sancılarım çıktı doktor kontrol etti 3 cm açıklık var dedi eve gelip esyalarımı toparlamak istedim şimdi evdeyim ne yapmam gerekiyor hemen gidiyim mi yoksa biraz evde sancı çekiyim mi