Bizde 9 haftalık olduk çok şükür benim tüp bebekle olduğu İçin dikkat ediyorum biraz sürekli yatmıyorum ama doktor kontrolünün haricinde ilk dün çıktım dışarı oda yemek aşerdiğim için :)) sol ve sağ kasığımda bende de batma oluyor arada mide bulantım hiç olmadı inşallahta olmaz iyiyz biz şimdiye kadar