mavipapatya Zeynepreyyan Bende daha doğum yapmadım ama sleepy aldım denemek için 🤗 Pişik dışa taşırma vs gibi durumlar olmazsa devam edicem ama olursa deneye deneye doğru bezi bulabilirim diye düşünüyorum 👍
Mlssa Zeynepreyyan Sleepy natural kullandım ilk doğduğunda ama taşma yaptığı için değiştirdim. Sleepy Sensitive ve Molfix var elimde ikisini de bitirmeye çalışıyorum ama molfix pure&soft ile devam edicem, Molfixten daha çok memnun kaldım👍🏻
Deletedmom00260 Henüz bebeğim doğmadı ama pampers pure aldım. Kullananlar bir bunu bir de prima premium care tavsiye ettiler. Pampers daha organik ve daha sağlıklı geldi bana. Deneyip göreceğiz.