Zumrutcelebi benim 3 hafta geriden geliyor, amaç içerde tutmak dediler bana da. Geriliğin devam etmemesi lazım yoksa erkenden alıyorlar bebeği. Bebeği besleyen damarlara bakıldı mı ya da preeklampsi şüphesinden dolayı 24 saatlik idrarda proteine bakıldı mı ilk bunlara bakılıyor. Benim idrar temiz çıktı. Damarlardaki akışın artması için kan sulandırıcı iğne verdiler. Ve istirahat dediler. Dün de olur da erkenden doğarsa önlemimizi alalım diye ciğer geliştirici verdiler. Şimdi evde istirahat ediyorum Doğum iznine ayrıldım. Beslenmeme de herkes yazıyor şunlar iyi geliyor diye onları yapmaya çalışıyorum inşallah işe yarar 😔