Cananbaran Ben 31+4 düm valla hamileliğim çok zor geçti malesef geçiyoda hazırlıklarım bitti çünkü erken doğum riskim olduğu için herşeyimi hazırladım senin nasıl geçiyo bakalım
Nur_arkn Cananbaran benim kıyafetler filan hazır fakat cantamı henüz hazırlamadım hazırlamalımıyım bilmiyorumda çok zor geçti ve geçmeye devam ediyor mide bulantılarım asla geçmedi😔sağsalim doğum yaparız inş