Sweetblonde88 Ebrugunesss aslında herkes farklı sekilde tarif edecektir ama benim vagina üzerinde agrıyla beraber sertleşme gibi bişey.
Duruuuu Ebrugunesss Ben karnımda bebek dönüyor sandım. Bir de bazen adet sancısı gibi bir noktaya ağrı oluyordu ama çok etkili değil ben de anlamıyorum hatta doktora dedim benim ağrım yok ki dedim ama ilerleyen zamanlarda seni çok zorlar dedi. Sadece ulturosondan bakmaya ilaç verdi.
Ebrugunesss Duruuuu anladım benimde bazen karnım taş gibi sert oluyor sanırım bu kasılma oluyor bebek toplanıyor bir yerde sanki
Senam19 Duruuuu doktorun size yazdığı magnezyum nasıl acaba suya atılıp eritilip içilendenmi yoksa hap hali varmı bu magnezyumun
Sahra-34 Bende doktoruma kasılmalarım ve ağrım var dedim bana magnezyum verdi bu kasılmalarını ve ağrılarını giderecek dedi
cankubra Duruuuu bende asla yemek ayırmam herşeyi yer içerim, bende de magnezyum eksikliği varmış, gece bacak kramplarım oluyor ağlatıyor 😩 Hemen hemen her hamilede oluyormuş.
Annece Duruuuu bende de var magnezyum eksikliği her Akşam 1 avuç kabak cekirdegi ve maden suyu iç doktorum bana öyle söyledi doğal olarakta karşılamış olursun
Nihal1991 Duruuuu evet bendede vardı kullanıyorum ilacımı şuan çok rahatımm gece çıglıkla uyanıyordum eşim masaj yapıyordu bacaklarıma birkere tek yakalandım ayagımın üstüne basamadım benden tavsiyesi ilacını iç👋
Minisveannesi Nihal1991 hangı marka kullanıyorsunuz acaba devlet karsılıyormu ozel mı. Benım doktorum bol bol maden suyu ıc dedı ılac vermedı
Nihal1991 Minisveannesi magosit o maden suyuyla geçer mi saçmalıyor çoğu hamileye veriliyor zaten evet devlet karşılıyor kan ilacınıda mide ilacınıda hAtta hastaneye bile muayne ücreti verme aile hekime yazdır
Nihal1991 Ebrugunesss o çocuk büyüdügü için karnına sıgmıyor kasılma bacakta oluyor genelde magnezyumun bebekle pek alakası yok yani
Duruuuu Meltemkskn Ya doktorum şehir dışına çıkmıştı mecbur başka doktora çıktım verdi ilacı ben de daha kullanmadım kendi doktoruma sormadan içtiğim suyu 3lt çıkardım ve badem ceviz kabak çekirdeği baklagil yeşillik vb yiyorum. Öyle eksik Deyince ben de çok üzülmüştüm demek çoğu kişi de oluyor.
begumseker Duruuuu işte yediğimiz içtiğimizle alakalı değil bazen.. sonuçta 1 bedende 2 kişiniz yetersiz olabilir.. sizin tüm vitamin mineralinizden bebeğiniz de faydalanıyor..