Nuraslanklc Bebeğiniz doğum pozisyon u aldığın da yada kanala yerleştiğinde hıçkırıklarını karnınınz da mı yoksa aşağıda mı hissettiniz 😅helpp
Prens12_annesi Nuraslanklc benim bebegim dogum pozisyanunu almamış daha onun içşn kafası sol tarafımda gögsümün altında hıçkırıklarınıda orda hisediyorum benim yaramazın çok dönmeye niyeti yok🤦♀️😄🤦♀️
kadernurr Nuraslanklc kızım kanala girdi çok şükür kasıklarımın biraz daha altında hissediyorum su damlası gibi ☺️☺️
begrich Nuraslanklc 37. Haftadayım hep karnımın sol tarafında hissediyorum hıçkırıkları. Kanala girdi mi bilmiyorum 🤔
Derya21d Nuraslanklc ben sağ alt tarafta hissediyorum sık sık oluyor hıçkırdıkça sinirleniyor mu nedir tekmeyi de beraber atıyor minnağım 😁🤷🏻♀️
Nuraslanklc Mucizemizgeliyor benim de hem sağım da hemde aşağıda hissettim bugün pozisyon u nasıl bilmiyorum ama döndü de ondan mı acaba dedim 32+3 üz bizde
Nuraslanklc kadernurr ya bende öyle birşey hissettim ama aynı zamanda karnımın sağındada hissettim 😅nasıl duruyır bu çocuk acaba
Nuraslanklc begrich kontrolün ne zaman 😅dönmüştür heralde bazı bebekler doğum anında dönüyormuş gerçi
Hagag Nuraslanklc 28 haftada aldı baş aşağı pozisyonu nu hayla degismedi duruş ama 37 deyiz doğum belirtisi yok ,😅
Aslgly Nuraslanklc AA bende bugün kasıklarımda hıçkırıklarını hissettim bebeğim döndü mü acaba öyle mi oluyormuş?? Makat gelişti normalde
Nuraslanklc Aslgly evet bebeği kanalda olanlar kasıklarında hissediyorlarmış😍 senin kaç haftalık yakınmı doğum