Peripellam Arkadaslar merhaba 3 gun once gebe olduğumu ogrendım dünden beri kahverengı lekelenme oluyor dusuk habercısı mı yerlesme kanaması mı?
Dilanburak Peripellam Peripellam panik yapma canım o bende de oldu yerleşme kanaması diyor doktorlar ama sen yine de doktora git sana ilaç verir ben şuna 6 aylık oldum darısı sana inşalalh
Minigimvebiz Peripellam canım kahverengi lekelenme normal karşılanıyor genelde ama tabiki bir doktor muayenesi de lazım . Ben de 12+3 üm benim de olmuştu doktorum her ihtimale karşı progestan verdi bir kaç gün kullandım geçti şükür bir daha da olmadı. Sen her ihtimale karşı doktora görün ihmal etme.
Peripellam Gıttım doktora Progestan 200 ve proluton adında ıgne verdı henüz kese gozukmedıgı ıcın kesın bısey dıyemedı ınsallah dedıgınız gıbıdır.. Sizde sağlıkla bebegınızı kucağınıza alırsınız ınsallah 🥰
Minigimvebiz Peripellam inşaallah cümlemiz canım. Sen ilaçlarını kullan, kese daha erken olduğu için gözükmemiş olabilir. Hakkında en hayırlısı olsun.
Minigimvebiz Peripellam benim ilk gebeligimde olmuştu yerleşme kanamasi daha hamile olduğumu bilmiyordum bir gün sürmüştü, bunda önce olmadi ilk olduğunda 6+3 tüm, sonraki haftalarda ara ara yine olmuştu ama en son 9 haftalikken oldu.
Peripellam Minigimvebiz ınsallah cümlemizin canım ılk gebelik olunca ıster ıstemez takıntılı olunuyor:) bakalım zamanla ıns her şey yoluna girer