19.haftama kadar bir fiil 5-6kez günde kusardim. Bulantılar hele hiç bitmezdi hasta gibi yattım 4kilo verdim.
Haşlanmış patates, yağsız bahatsiz gıdalar mesela makarna, bol bol ekmek arası peynir veya kaşarlı tost yedim.
Yeşil elma, ayva tükettim.
Boğazım tahriş olunca kanngeliyordu mide asidi yükseliyordu çünkü o durumda yarım saat sonra muz yedim asidi alıyor.
Baş ucu çubuk kraker bulundurdum gece uyanıp bir iki yedim sabah uyanıp yataktan hemen kalkmasın kraker atistirdim.
Su bile midemi bulandirdigi için suya nane yaprağı ve limon dilimi atıp içtim. Salatalık da iyi geliyordu
Bunları yaparken sık sık ama azar azar yiyerek yaptım. Çünkü mide boş kaldıkça bulantı tetikliyo. Günde iki tane maden suyu(sade) iç zararı yok aksine midemi rahatlatır hemde mineral açısından çok faydali.
Umarım atlatırsın🙏