Merdivenden inerken ayağım kaydı,kalçamın üstüne düsdüm,4-5 basamak kaydım,popom ağrıyor azıcık,bide sol kolumu burkmuşum galiba.Bebekde çok haraketli,ama yinede kötü oldum,bisey olurmu diye,başına böyle bişey gelen varmı?Bebeğin haraketli olmasina rağmen bişey olurmu acaba?😥