HilalG ben valla stres yaptığımdan olmuyormış ilkinde tutmadı ya ikinci de saldım kendimi Buda tutmaz nasıl olsa diye. Amaan tüp bebek yaparız en kötü dedim. Adetim 10 gün geçti yine de test yapmadım düşün o derece. Çünkü hiç umudum yoktu benim de düzensiz oluyordu adetim dedim kesin yine gecikecek eninde sonunda olurum. Rabbim nasip etti oldu. Ama olmasaydı da üzülmezdim hayırlısı böyleymiş demek ki. Doktor hastalık bahane , Rabbim ol derse olur sen tedbirini al gerisini Allah’a bırak hiççç hiç canını sıkma ❤️