pumpkin Sağol cnm ALLAH razı olsun 😔 evet o zamanlar doktorum ben kendimi çok suçaladığımda bu senin yada bizim elimizde olan birşey değil tamamen anlık demişti maalesef 😔 onun arkasına dış gebelik yaşadım cnm RABBİM dedim ya İNŞALLAH bu benim imtihanımdır tekrar gebelik için acele etmedim zamana bıraktım şimdi çok şükür RABBİME 22+2 olduk cnm RABBİM şeninde yardımcın olsun bol dua et sana bağışlasın İNŞALLAH yavrunu