Nvnnnn Dediklerinize ek bende soyle bir ornek ekleyeyim. Ben normalde panik bir insanim ve anksiyete bozuklugum da var. en ufak bi sancisa agrida herseyde cok evham yaparim. Sansima cok cok iyi bir doktora denk geldim ki ben hep o sakinlestirdi,onun sakinligi ve herseyi aciklamasiyla herseye olumlu yaklasmasiyla son bikac haftamda daha rahat ettim. Herseyin en kotusunu soyleyen,beni rahatlatmayan,ilgilenmeyen bir doktora denk gelseydim hamileligimi nasil gecirirdim bilmiyorum