Beş haftalıksın hiç korkma. Benim altıncı haftamda olmuştu kahverengi lekelenmem çok endişelenmiş hemen soluğu doktorumda almıştım. Küçük bir kanama alanı olmuştu. Progestan başladık 100 mg sabah akşam aldım. Şimdi 11 hafta 1 günlüğüm. Bir daha lekelenme yaşamadım. Genelde o haftalarda yerleşme, yer açma, tutunma kanamaları gerçekleşiyor. İşim çok hareketli dinlenme şansım hiç olmadı, bu da beni ekstra strese sokuyordu. Uzunca bir süre burada felaket şeyler okuyup kendimi deliye döndürdüm. Sonra döndüm ve dedim ki “ben güçlü bir kadınım, bebeğim benimle ve en az benim kadar güçlü. Tüm bu süreci birlikte sağlık ve mutlulukla, birbirimize sımsıkı sarılarak atlatacağız.” İnan çok işe yarıyor. Biliyorum çok zor. Çok endişeli bir dönem. Benim de ilk hamileliğim. Özellikle ilk haftalar kaygı bozukluğunun en üst düzeyde olduğu bir dönem. Kendine ve bebeğine güven :) Her şey çok güzel olacak😇