Elifhusnam Bugün ilk defa gittim doktora 5+0 henüz kalp atışı duyamadık haftaya tekrar gel bakalım dedi .yarin sabah için de bazı testler için tekrar gidecem ac olmam gerekiyormus bana da dua edin 2.hamileliğim:)