Annesininmucizesi- 6 haftalık hamileler 🥰 biraz muhabbet edelim kimler bebeğini gördü kalp atışını duyan var mı biraz muhabbet edelim 🥰
Havvaa25 Annesininmucizesi- bn cnm hafıf kan glmıstı korktm gttm o gn ılk defa kalp atısını duydm ck sukur ıyıydı
Hayraz Annesininmucizesi- 7+2 bebeği gördüm ama kalp sesini duymadım 😕küçükmüş actilarda sesi ama duyulmuyor dedi
Misssimsek hilobero ayy ne güzel inşallah bizde duyarız. 2 sene önce boş gebelik yaşadım yine korkuyorum bi sorun olacak diye
Misssimsek Bizde bugün 6 haftalık olduk daha bebeği kalp atışını görmedik inşallah ayın 9 unda göreceğiz
hilobero Annesininmucizesi- Evet canım vajinal ultrasondan baktı mükemmel bi ses ama yemin ederim insan bi farklı oluyor, Rabbim bütün bekleyenlere tez zamanda duyursun 🙏 aminnn inşallah kuzum bütün hamişlerin😍
Misssimsek Annesininmucizesi- inşallah güzel haberleri burdan paylasiriz aynı gün. Bi türlü vakit geçmiyor yaklastikcada korkuyorum çok değişik 😥
Annesininmucizesi- Misssimsek aynen canım çok korkuyorum bende rabbim sağlıkla hepimize nasip etsin kucağımıza almayı
Misssimsek Annesininmucizesi- amin canım inşallah rabbim hayırlısıyla sağlıkla önce kalbini duymayı sonrada kucagimiza almayı nasip etsin
Annesininmucizesi- Misssimsek dün biraz tansiyonum düştü başım döndü ama öyle bir belirtim yok sadece göğüslerim şiş ve ağrıyor 🙊senin var mı canım