zeynepikramom mesajlar mesaj kutusuna düşse direk ordan cevap versek daha iyi olmazmı bazı mesajlar ekranima düşmüyor çok üzluyorum 😪😪
ZeynepFatih Aynen katılıyorum canım ya bildirim geliyor açıyorum mesajlara düşmüyor kayboluyor ne güzel şeyler yazmış oluyor 😔😔