denizadaalpp 34+5 ikiz gebeyim.yeni uyanmistim cok degisik bi agri girdi tuvaltm varmis gibi sol bebek taş gibi oldu toplandı uzandim sol tarafa gecti bi süre sonra gene olck gibi oluyor dun aksamdan beri taş gibi bebek ndn acaba yalanci sancilar mi bunlar
37aysgl denizadaalpp belden vuran şiddetli karın ağrın yoksa canım yalancı sancılar bendede oluyo uzan dinlenince geçiyo mu bak
Edakarahan denizadaalpp ben de 32 haftalik ikiz gebeyim canim bana da oluyor ayni dedigin tarif ettigin gibi tipkisi olup geciyor
Merve6475 denizadaalpp bi doktora gitmelisin canım bence toplanması sertlesmesi falan sancı göstergesi olabilir
Ecelif denizadaalpp canım doğum sancısı uzandığın da ya da duş aldığında geçmiyor karnına ağrı ve beline vuruyorsa doğum sancısıdır
Edakarahan denizadaalpp bugun nts ye girdim canim hic kasilma falan cikmadi o sancilar Sertlesmeler normal dedi doktor yerleri azaliyor ikizlerin dedi oyle olur o yuzden dedi