Havvaa25 Bnm adet tarıhım 4 ekımdeydı hamıleyım suan ayın 4 unde yanı eskı adet tarıhım zamanında agrım kanamam fln olurmu . Bırı ole demıstı bnaa eskı adetten kalan kan gelebılırmıs 🤨
Esraygtf Havvaa25 kanama sanmıyorum ama ağrı olabilir belki. Eski adetten kan falan gelmez. Zaten ufak bir damla bile kan gelse hemen doktora gitmelisin
37aysgl Havvaa25 bazıları üstüne adet görüyomuş söyleyen kişi bundan bahsetmiş olabilir onun dışında adet dönemine yakın olacakmış gibi ağrıların olur canım
Grhn Havvaa25 öyle bir şey yok canım ve hamilelikde hiç bir kanama normal değildir olursa doktoruna görün