Tugbakarciga canım ya geçmiş olsun dicem ama geçmiyor 😭 bende 13+4 teyim. Prilam dr kullanıyorum, kullandığım halde haftada iki sağlam kusuyorum ve gün aşırı bulantı ama şiddetli bulantım var , ve haftada bir gün çok iyi oluyorum herşeyi yiyorum tam oh geçti diyorum ertesi gün daha beter bulantı halsizlikle geri dönüyor ben kabul ettim artık napıyım bebeğim için bu günler böyle galiba 😏