Cicianne 8+4 haftalık hamileyim kızlar bu sabah çamaşırımda büyük kahverengi bir leke gördüm sıkıntı olur mu yaşayan var mı benim gibi progestan kullanıyorum 100mg ona rağmen oldu var mı daha önce başına gelen ?
gizem3443 Cicianne benimde ayni donemde oldu hergun igne vuruldum sonra haftada bir igne oldum.ara sirada geliyor gene akintim.dr kirmizi kan olmadikca korkmaz dedi
Bebisaskina Cicianne cnm bnmde haftada bi geliodu. Doktor proluton igne yaptrdi. Bi kac tane daha receteme yazdi. Cantanda dursn dedi gelince igneyi yaptr dedi. O igneler en fazla haftada iki kez vuruluyor.kan gelmesnden kork.
Sulee1 Cicianne bebekte kanala yerleşme olurken de genelde oluyor çok aşırı ve rengi kırmızı olmadıkça korkma doktoruna danış
Cicianne gizem3443 parmak ucu büyüklüğünde kahverengi leke gibi benimki seninkide öylemiydi ? Ben 5.haftadan beri progestan kullanıyorum zaten ama ona rağmen böyle olunca korktum
Azra Canim bence hemen doktora git hic ihmal etmek cunku burda kimisi normal yazar kimisi degil , mesela bende normal degildi sen onlemini al ve doktora git
UgurDilaraNarin Tunti canım öncelikle geçmiş olsun ben 3.ayıma girene kadar hep lekelenme oldu panik yapma ayaklarını uzatmaya bak ne gelirse allhtan gelir içini ferah tutmaya çalış bebeğinde tutunmaya çalışır
Cicianne UgurDilaraNarin parmak ucu büyüklüğünde kahverengi leke gibi benimki seninkide öylemiydi ? Ben 5.haftadan beri progestan kullanıyorum zaten ama ona rağmen böyle olunca korktum
Cicianne Bebisaskina parmak ucu büyüklüğünde kahverengi leke gibi benimki seninkide öylemiydi ? Ben 5.haftadan beri progestan kullanıyorum zaten ama ona rağmen böyle olunca korktum
UgurDilaraNarin Cicianne aynen bende kullandım Progestan iğnelere hatta benden kırmızı lekelerde geliyordu ama sabırlı ol bol bol dinlen ayaklarını uzat tutunmaya çalışan bir bebeğin var allah ne yazdıysa o
Bebisaskina Cicianne aynen bazen parmak ucu bazen koyu kivamda 3 damla gozyasi kadr.doktora gt mutlaka