Kızlar günaydın bebeğim çok hareketli bebekti ama 2 gündür çok çok çok sakin normal de hiç hiç durmazdı ama artık düz yatıyorum dakikalar sonra azıcık kıpırdıyor randevu aldım Pazartesi için 34+4 olduk sizde de öyle mi yoksa ben acil şekilde hemen gideyim mi ?
2 gündür hep büyükler babası görev yerine gitti ya hissetmiştir sakindir panik yapma diyorlar olabilir mi ? Çünkü babasının sesine bile hareket eden bir bebekti