Merhabalar, 13 haftalık hamileyim. Hamile olduğumu öğrendiğimde ultrasonda bir de rahim dışında 13cmlik miyomum olduğunu öğrendim. Doktorum rahim dışı olduğu için çok risk yaratmadığını ama bana çok ağrı yapacağını söyledi. 1 haftadır kuyruk sokumumda ve kasıklarımda çok ağrım var,yürümem zorlaştı. Bu şekilde miyomla hamile kalanlar var mı, sizlerin durumları nasıl?