Bende suni ile dogum yaptim 42 haftada daha kisa surdu dogum acilma icin de bol bol yuruyus yap oturup kalk suninustundeyken simdi izin verilmiyor ama ben 9 yil once yaptim ozman dolastiriyolardi ebeler sanci geldikce comelim kalk bi nefes al ver derlerdi simdi yatirip veriyorlar aynen eskiden nefes keserdi ama yinede kisa surdu dogumum sunisizde yaptim ama ona gore daha hizli ve dikissiz oldu tabi kisiden kisiye degisir en inemlisi ise stres yapma dogumuna odaklan insallh hayirla dogurur alirsin kucagina