Aybuke_veli Oğlum evdeyken çok akıllı vurmuyor fazla doktora gidince de yüzünü göstermiyor utanıyor galiba şimdi akıllı inş doğunca tam tersi olmaz 🤭🤭
Fdle Aybuke_veli bende 31 haftalık hamileyim benim kızım da aşırı akıllı çok nadir tekme atıyor o kadar 😁 ama yüzünü gösterdi son 2 randevu da hatta maşallah gözleri kıpır kıpırdı😍🧿
Gozdeakan Aybuke_veli valla bizde 25 haftalığız oğlum hiç durmuyor sadece doktora gidince duruyor yüzünü dönüyor göremiyoruz bizim ki inatçı 😂
Aybuke_veli Fdle maşallah yok benim oğlumun net Bi fotoğrafı bile yok sadece yan yatmıştı onda çektik sadece o var göstermiyor komple
Selcen Benim kızım da uslu çok tekme atan bir bebek değil ne zaman canı isterse oynuyor yavaştan alıştım bu duruma yüzünü de genel de gösteriyor