Uykuclimon 16. Haftada hıssettım 17+5 de ılk tekmeyı hıssettım aradakı zamanda hıc hıssetmedım 17+6 da hıc hıssetmedım 18. Haftmda hıssettım 18+1 de hıc hıssetmedım sureklı boyle oluyor gönlünü ferah tut 24 . Haftaya kadar duzenlı olmazmıs dıye okumustum. Bu arada ben sırt ustu yatınca hıssedıyodum bır sabah bırde gece ytrken sessız ortamdayken birde bizimki karnım acıkken hareket edıyordu kazagımı sıyırdıgım an baslardı elımı koydugumda duruyor mesela şuan şarkılara eşlık ediyor 18+4 üm ama yarın hareket etmezse içim rahat olur çunku alıstım🤷🏻♀️