Busrakorkmaz1616 15+3 gunluk hamıleyım 15 haftada olup kılo alan varmı ben yarım kılo aldım sadece sizler nasılsınız? :) Ben böyle kılo alamayınca acaba bebek nasıl dıye evham yapıyomda sizce normalmı kılo alınmaması veya az alınması