SedaGnS27 Eliisss hadi bakalim.inşallah en azından tahminde bulunur doktorunuz bize de yazarsanız ne dediğini sevinirim 😊
Eliisss SedaGnS27 doktorum baktı ama cinsiyet için erken göremedim dedi 2 hafta sonra için randevu aldım cinsiyetini söyleyecek inşallah
Gamzedngdn Busr_Akbay henüz gitmedim canım 10 haftalık olduk 2 hafta sonra gitcem tarama için hemde cinsiyet tahmini olucak çok meraklıyım 🥰
Busr_Akbay Gamzedngdn bazılarına kesin demişler 12. Haftada bazilarina tahminde bulunmuşlar 🙂 bana tahminde bulundu bakalım size ne dicek 🙂
Gamzedngdn Rumis Funda_karabas çok iyi ne kadar oldunuz bende iyiyim çok şükür bulantım da yok denecek kadar azaldı bu hafta 💃🏻
Rumis Gamzedngdn Ne güzel insalah birdaha olmaz 😊 biz 12+2olduk bugün doktor ikili test yaptırmak istiyor musun dedi hayır dedim bende beklicem biraz cinsiyet için özele gidicem inşallah ilcedeyim devlete gidiyorum suanda
Gamzedngdn Rumis ikili test neden yaptırmadın canım ben doktoruma çok güveniyorum o yapalım derse yaptırıcam ama hangisi iyi olur bilemedim 🤷♀️
Gamzedngdn Busr_Akbay bakalım canım sağlıklı olsunlar da kuzularımız cinsiyet sonraki plan hayırlı evlat olsunlar inşallah 🙏🏻
Gamzedngdn Minyonik ben bi özel bi devlet derken hala bi düzen kuramadım şehir değiştiricez umarım sonra düzene girer 😂
Minyonik Gamzedngdn bende öyleydim ya ayda 3 -4 kere gidiyodum 😅 çok merak ediyorum her dakka gidip bakmak istiyorum 😩
Gamzedngdn Minyonik bende öyleyim bir hafta geçiyor ayy gidelim de bi bakalım bebişe diye tutturuyorum ama 😂 çok sık gitmekle baş olmayacak 9 ay kuzum 😂
Eliisss Demett7858 yaa bugün aynısını bana da söyledi doktorum sanırım tam olarak emin olmadan söylemek istemiyorlar