Gamzedngdn Funda_karabas haziran sonuyum canım henüz öğrenmedim 9+4 üz bugün sen ne kadar oldun öğrendin mi 🤰🏻
Ecrinbzkrt Funda_karabas benımde hazıran sonu cnm 10haftalıgız hayırlı evlatlar olsunlarda erkek kız fark etmıyo☺️
Rumis Harvicell Özelde mi öğrendin canım darısı bize 12 haftalik olup pazartesi doktora gidicem bizde ama devlet söylemiyormus heralde
bilaloguzunannesi Vava bizde haziran 9 gibi tahmini doğum ama tabi değişebilir salı günü doktora gidicez bakalım öğrenilebilecek miyiz Rabbim hayırlısını nasip etsin erkek de kızda farketmiyor 😊
Nilll Geçen hafta ikili tarama testinde erkek gibi dedi ama daha çok erken dedi. 20 gün sonra bir daha gidicem artık o zamana netlesir inşallah 😊🙏
Demett7858 12+5 çok belli değil bir şey söylemeyeyim bir daha ki gelişinde net görürüz o zaman söyleriz dedi doktor🤔
Kaderycee Demett7858 bana %90 10luk kısımda Allah’a kalmıs ben Emin’im ama dedi kız . Bazı doktorlar söylemiyor ama doğru .
Eliisss Demett7858 yaa bugün aynısını bana da söyledi doktorum sanırım tam olarak emin olmadan söylemek istemiyorlar
Hellobkt Funda_karabas bilemedim bende 😔 belki de emin olmadan söylemek istemedi başka dr a da gidip cinsiyet sormak istemiyorum önümüzdeki kontrolü beklicem galiba