Allahıma binlerce şükürler olsun ki bebeğimin kalp atışlarını bugün duymayı bana nasip etti. Anlatılmaz bir duyguymuş. İlk başta karından ultrason ile baktı doktorum bayağı bakmasına rağmen bebeği göremedik ben, eşim ve doktorumu bir telaş aldı. Betül hanım vajinadan bakmak istiyorum, bebeğine hiç bir zararı olmaz dedi. Bende boş gebelik olmasından korktuğum için kabul ettim. Çok şükür bebeğimizi gördük😊 O minicik kalp ritimlerini dinledik. O kadar heyecanlandık ki eşime neden kameraya çekmedin dedim heyecandan elim ayağım titredi dedi🥰 6+4 olduk💜 Ocak 7 de tekrar randevumuz ve ikili tarama testimiz var fakat ben yaptırmayı düşünmüyorum. Çünkü ne olursa olsun bu benim evladım ve ben evladımı dünyaya getircem Rabbim izin verirse🤲 Siz ne düşünüyorsunuz sizce yaptırmalı mıyım yaptırmamalı mıyım?