Merhaba kızlar 🙋🏻♀️
Benm doğumum sezaryen olcak 36+5 haftalığım .
Epidural istiyorum ama o bele vurulan iğne çokmu canını acıtır diyede korkuyorum 🤦🏻♀️ Lütfen bana epidural sezaryen olan hanınlar varsa açıklayıcı bir şekilde yazabilirlermi nasıl oluyor doğum diye 😐😐