Didem4376 hulya_1919 iyi bir doktor güleryüzlü açıklayıcı bilgiler de veriyor. Ben işten ayrıldığım için doktorumu da değiştirmek zorunda kalmıştım oyuzden neşe hanıma devam edemedim. Ben beğenmiştim neşe hanımı.
hulya_1919 Didem4376 bende tesadüf gitmeme rağmen çok beğendim giden birinden bilği alsam içim daha çok rahat edecek aslında