Ftmrumys Çatlatma ignesinden sonraki 12. Günüm ve elimde olan ovulosyon testiyle hamilelik testi yaptım. Silikte olsa ikinci çizgi çıktı sonrasında gebelik testiyle yaptıgım çıkmadı sizce normal mi adetimede az kaldı!?
Cigdembakar Ftmrumys çatlatma iğnesinin etkisi 14. Günde geçiyor diye biliyorum erken yapmşsnz 2-3 gün dha brkleyip tekrar yapn bnce inşallah çıkar🙏🏻
mrs Hamileliğimi ovalasyonla öğrendim ikinci çizgi ilk çizgiden daha fazla koyu çıkmıştı Siliklik hiç yoktu gebelik testindede pozitif çıktı hemen ztn