Kızlar merhaba yumurta takibi yapıyordum 17. Gün çift çizgiyi gördük yani 9 kasım 9-10-11-12 kasımı değerlendirdik şimdi yumurtlama üzerinden 21 gün geçti ne gebelik var erken gebelik testi aldım bugün onu yaptım nede regl oldum 😔 siz ne zaman öğrenmiştiniz ?