Selinkrkc fundaunal46 ayyy aynı sorunlar bendede var bi saniye bi saniye 3-4 gündür afedersiniz ishal ve mide bulantısı var 36+2yim acaba brnimkide mi ondan????🙄
Selinkrkc fundaunal46 sevinsem mi kotksam mı bilemedim Rabbim bi avazda kurtarsın evlatlarımıza sağ salim kavuştursun🙏
Annesed fundaunal46 bende her işimi kendim yapıyorum cam silme yer silme dahil çok şükür düşük riskimiz hiç olmadı elimden geldiği kadar yürümeye çalışıyorum ama yürüyüşe çıkamasamda evde çok hateketliyim inşAllah çok bekletmeden normal yoldan sağlıcakla alırız kucağımıza 🙏 birde bu yumuşamayı ultrasonda mı fark etti doktorunuz yoksa elle vajinal muayene mi oldunuz
fundaunal46 Annesed elle yaptı canım, hatta b3n her gittiğimde, (çok nadir istemezsem yapmıyor), mutlaka vajinal kontrol yapar enfeksiyon kontrol ediyor cunku bi yandanda , malum bebek dogarken kafasindan herhangi bi enfeksiyon kapabilir allahım korusun
Pnrms fundaunal46 benim de geçen haftamdaki muayenem de rahmim yumuşaktı ama gelen giden yok. ☺ doğum kaç vakit yaklaşmış oluyor ki
Annesed fundaunal46 gerçekten mi ilk defa duydum bildiğim sadece çayı muayenesi yapılıyo oda 37 38. Haftalarda 🤔
fundaunal46 Annesed canim valla gecen bende kendi doktoruma sordum dedim turkiyedekiler hep çatı muayenesi oluyor benim.musait mi galan dedim 🤣 o da güldü çok önceden yapıyorduk ölçüyorduk vs vs dedi ama doğumda ne olacağı belli olmadığı için o uygulama kalktı dedi. Hank şu çatı dar olayları falan var ya onu kastetti, bu yüzden ben bu almanya-da daha hiç duymadım çatın dar yapamazsın normal doğum falan diye
Annesed fundaunal46 kuzenime de doktoru bir kere bile alttan muayene yapmamış 40+0da çok sık sancılarla gittiğinde ebe muayene etmiş açıklığa bakmış yani acaba bu çatı muayenesi gereksiz mi eskiden sezeryan yokken çatısı dar olan napıyonuş içinde mi kalıyomuş çocuk 🤔😂
fundaunal46 Annesed galiba öyle gibi görünüyor canim. Düşünsene sana diyor ki çatın dar sezaryen olman lazım, ama o çatı doğumda belki açılıyor. Amaaaan o kadar karışık ki valla, bi alman doktor dedi ki bana doğum anında herşey olabilir o yüzden sen doğum anında gel o zaman herşeyin bakıp karar veririz oldu 👍👍👍😍😍😍
BayanYaman Annesed bende doktoruma sordum geçen hafta çatı muayenesi yapacakmısınız diye öyle şeyler seni doğumdan soğutur sancın yada suyun gelince geldiğinde bakılır ona göre bebeğin duruşuna göre karar verilir dedi boşuna o stresi yaşatmadı bence çok mantıklıda zaten doğum zamanı gidince bakılcak 😊