Ebi hamilelik hormonuyla duygularımızda birleşince tam berbat bisey oluyo bende öyleyim ne yazıkki resmen ağlamaya yer arıyorum çok korkularım var . Ama iyi değil bunu biliyorum kendimi dizginlemeye çalışıyorum stres sıkıntı plesenta yaslandirmasi yapiyomus canım. Ben bunu düşünerek biraz kendimi dizginledim